ishka82
Wiedźma-plotkara

Ilość piw: 3453
|
Nie znam się na rozmiarach innych niż własny, niestety, więc mocno nie pomogę. Ale jeśli kalkulator wyliczył Ci 65K, to jeśli koniecznie chcesz 70, to byłoby 70I teoretycznie.
Dzięki za chęć pomocy  no właśnie, teoretycznie, ale ten rozmiar mi sie kosmiczny wydaje i skoro wchodzę w 70E/F, to gdzie do I 
|
|
|
|
|
|
Nie masz uprawnień do ogladania linków i obrazków. Zarejestruj się lub ZalogujJeśli życie karmi Cię cytrynami zrób z nich lemoniadę 
|
|
|
|
Strefa Ślubna
|
 |
« Odpowiedz #1550 : Kwiecień 22, 2010, 10:59:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szelma
Gość
|
Hehe, ja wchodziłam w 75B - a raczej tak mi się wydawało  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ishka82
Wiedźma-plotkara

|
Hehe, ja wchodziłam w 75B - a raczej tak mi się wydawało  . No ja też kiedyś nosiłam 75B i C...nawet ślubny jeszcze taki  70E to już próby dobrania odpowiedniego rozmiaru  Ale chyba jeszcze nie do końca udane 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zosia2007
Wiedźma-plotkara

Ilość piw: 3571
|
dzis przyszedl do mnie moj nowy nabytek - 65F: Nie masz uprawnień do ogladania linków i obrazków. Zarejestruj się lub Zalogujhttp://www.bieliznaliparie.pl/pl/o/313 i jeszcze jeden zamowilam w takim samym rozmiarze karmnik: Nie masz uprawnień do ogladania linków i obrazków. Zarejestruj się lub Zalogujhttp://www.bieliznaliparie.pl/pl/o/312 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elvelve
Wiedźma-plotkara

Ilość piw: 2411
Wolność dla zwierzątka
|
a ja muszę kupić nowe staniki, biust mam mniejszy niż przed ciążą 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
konwalia
Wiedźma-plotkara

Ilość piw: 2894
Explomaniaczka ;)
|
ishka kazy za mały z tych, ja mam obecnie tak 65G/GG a mam 72cm/98cm
a ja bym wolała 65 i przedłużkę, bo chudniesz chyab?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wrobelek0403
Wiedźma-plotkara

sercem Kraków, ciałem Poznań (do czasu...)
Ilość piw: 4161
matka załozycielka klubu R :)
|
ja mam pytanie, ma któras koszulkę z absorbera albo mierzyła? taka level4 ja nosze 65GG/65G
konwalia, kupujesz w necie, czy moze znalazłas gdzie w poznaniu???
|
|
|
|
|
|